Ce e cu blogul asta?

Am facut blogul asta initial ca sa vad daca pot importa exportul de la blog 360 yahoo aici.
Parca da, dar nu stiu pe unde am pus exportul de la 360 yahoo. Blogger permite cica: Selectaţi un fişier de blog exportat (.xml).

Si daca tot dau butoane si am pierdut semnele de carte (bookmarks) din browser, ma loveste un gand sa folosesc platforma de blog pentru a externaliza semnele de carte din browser(e) aici.
In conditiile in care toata lumea descopera twitterul si abia acum se gandeste ce o fi micro-bllogingul (mai dureaza pana o sa si caute), poate infiintez notiunea de micro-commenting si lansez un nou trend :)

Ca idee ar trebui sa fac vreo 7-10 posturi similare cu categoriile pe care le am in bookmarks in firefox si sa vad cum ma pot folosi de etichete (taguri) ca sa le regasesc mai bine.

Dar asta dupa ceas, sa vad daca se justifica munca.

Pentru cei neinitiati: da, exista servicii specializate pentru postarea semnelor de carte dar:
1. Daca inclusiv 360 yahoo se inchide, ce pretentii poti avea?
2. Aceste servicii cer logare si nu am chef sa ma loghez de fiecare data. Prefer sa postez un link in comentariu si sa-l regasesc cand am nevoie.

Rog nu postati comentarii acolo.

Daca aveti un site online care merita vazut si recomandat, aveti zona 5 Linkuri de weekend cu adresa de email. Ca idee, spune-mi de ce site-ul tau merita vazut, ce are in plus fata de alte websituri si il voi recomanda cu placere.

Multumesc de intelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu